Toimitusehdot

Kaikilla verkkokaupastamme tilatuilla standardi-kokoisilla tuotteillamme on 14 päivän palautusoikeus. Asiakkaan omilla mitoilla räätälöidyillä tuotteilla on vaihto-muttei palautusoikeutta.

Meihin voi ottaa yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen: info@dazzling.fi tai täyttämällä yhteydenottolomaketta.

Nämä toimitusehdot koskevat Dazzling.fi tuotteiden ostamista ja toimitusta Suomeen Ahvenanmaata lukuun ottamatta.

Toimitusaika

Kaikki iltapuvut, vanhojentanssipuvut, juhlamekot toimitetaan noin 30 päivän sisällä tilausvahvistuksesta.

* Sesonki-aikana joissain malleissa toimitusaika saattaa olla hiukan pidempi. Ilmoitamme asiassa tilausvahvistuksen yhteydessä.

Kaupan hinta

Kaupan hinta sisältää kaikki mahdolliset verot, tullit ja lähetysmaksut.

Turvallinen toimitus

Käytämme lähetystapaa, joka tarjoaa aina lähetyksen seurannan. Lähetyksen noutaminen esim. Postin/Matkahuollon toimipisteestä vaatii kuvallisen henkilöllisyystodistuksen.

Tilauksen peruminen

Tilaus on sitova, kun asiakas lähettää tilauksen. Tilauksen peruminen on mahdollista, mutta perimme/vähennämme sinulle palautettavasta summasta 30€:n käsittelykulun.

Tilaaminen ja maksaminen

Verkkokaupastamme ostaminen edellyttää vähintään 18 vuoden ikää. Alle 18-vuotias asiakas voi ostaa tuotteita, mikäli hänellä on huoltajan lupa.

Asiakas valitsee haluamansa tuotteet ja laittaa ne "ostoskoriin". Mahdolliset lisämaksut, kuten laskutus- tai pankkikorttikulut, lasketaan ennen ostoksen maksamista.

Kun tilaus on valmis, asiakas klikkaa "Kassa" ja antaa nimensä, osoitteensa, sähköpostiosoitteensa, puhelinnumeronsa ja valitsee maksutavan.

Ostos vahvistetaan klikkaamalla "Lähetä tilaus". Tämän jälkeen tilaus välitetään eteenpäin, eikä sitä voi enää muuttaa.

Tilauksen vastaanottamisen kuittaus ja tilauksen vahvistus

Tilatessaan tuotteen asiakas saa sähköpostitse kuitin, joka vahvistaa tilauksen vastaanottamisen.

Palautusoikeus

Asiakkaalla on 14 päivän palautusaika tuotteen vastaanottamisesta. Tänä aikana asiakkaan tulisi ilmoittaa haluavansa palauttaa tuotteet; lukuunottamatta asiakkaan omien mittojen mukaan räätälöityjä tuotteita, joilla ei ole palautusoikeutta.

Hyvitykset

Standardikokoisen puvun palautuksesta perimme 30€ käsittelykulun, jonka vähennämme suoraan palautettavasta summasta.

Mittatilaus

Mittatilausmekot kaavoitetaan asiakkaan antamien mittojen mukaisesti, standardi-mittataulukostamme poiketen. Tämä tarkoittaa sitä, ettei joku toinen voi välttämättä käyttää ko. mekkoa. Tästä syystä emme voi hyväksyä palautuksia mittatilaustyönä tehdyille puvuille. Varmistathan tarkkaan mittasi ja värivalintasi ennen tilaamista.

Tärkeää!

Palautusprosessi

  1. Ennen tuotteiden palauttamista ota yhteyttä yhteydenotto-lomakkeen kautta ja valitse aiheeksi “Palautus” sekä ilmoita tilausnumerosi.
  1. Kun tuotteita palautetaan, asiakkaan on varmistettava, että ne on pakattu hyvin. Asiakas on vastuussa pakkauksesta / tuotteista siihen asti, kunnes vastaanotamme ne. Pakkaa tuotteet mielellään vastaanottamaasi alkuperäiseen lähetyspussiin/laatikkoon.
  1. Palautuslähetyksen mukaan on liitettävä tilausvahvistus tai muu ostoksen osoittava asiakirja, joka on toimitettu tuotteen mukana.
  1. Tuotteet on palautettava 14 päivän sisällä vastaanottamisesta käyttämällä Itellan/Postin lähetyspalvelua ja lähetyksellä on oltava seurantatunnus eli kirjattu lähetys. Säilytä toimituskuitti ja seurantanumero (seurantatosite). Maksa palautuslähetys ensin itse. Hyvitämme kuitenkin tämän summan palautussummassa eli palautuslähetys on asiakkaalle ilmaista. Huom! Emme hyväksy postiennakolla tai vastaavalla lähetettyjä paketteja.
  1. Vastaanotettuamme tuotteet tarkastamme ne, ja palautussumma siirretään 10 arkipäivän sisällä aina samalle maksutavalle, jolla ostokset maksettiin. Jos ostokset maksettiin esimerkiksi kortilla, ostossumma palautetaan ostoksiin käytetylle maksukortille.
  1. Jos on kulunut yli 10 arkipäivää siitä, kun olet jättänyt palautuksen postiin, eikä palautus vielä näy tililläsi, ota yhteyttä niin tarkistamme asian.

HUOMAUTUS:

Asiakas voi menettää ostossumman osittain tai kokonaan. Tämä tapahtuu, jos tuote on huonossa kunnossa tai vioittunut, koska

  • palautusaika on mennyt umpeen
  • puku on käytetty
  • puku vahingoittui asiakkaan ollessa siitä vastuussa
  • asiakas ei noudattanut palautusoikeuden rajoituksia sinettien, tuotetyypin tms. suhteen

Tuotevirhe /Toimitusvirhe

Tarjoamme täyden hyvityksen, mukaan lukien toimituskulut kaikista vaurioituneista, viallisista tai vääristä tuotteista.

Jos tuote on saapuessaan vaurioitunut tai viallinen, ole hyvä ja ota  yhteyttä, jotta voimme avustaa palautuksesi käsittelyssä.

Jos puvussa on jonkinlainen lievä vika, tuote voidaan joko korjata tai korvata uudella, ja asiakas voi saada hyvityksen tai hinnanalennuksen tilanteesta riippuen.

Valituksen on tietenkin oltava aiheellinen eikä vika ole saanut syntyä virheellisestä käytöstä tai muusta virheellisestä toiminnasta.

Asiakkaan on otettava yhteyttä "kohtuullisen ajan sisällä".

Vaade on tehtävä mahdollisimman pian vian havaitsemisesta. Kehotamme tarkistamaan tuotteen ja ottamaan yhteyttä mahdollisimman pian, ja enintään 30 päivän sisällä vian havaitsemisesta/tuotteen vastaanottamisesta.

Vaade voidaan tehdä yhteydenotto-lomakkeen kautta ja valitse aiheeksi “Tuotevirhe”.

Jotta vaade voidaan käsitellä, asiakkaalta edellytetään seuraavaa:

  1. Lähetä lyhyt kuvaus viasta.
  1. Vian dokumentoimiseksi asiakkaan on liitettävä 2-4 kuvaa tuotteesta. Vian on näyttävä selvästi vähintään yhdessä kuvassa. Lisäksi on varmistettava, että tuote näkyy kuvissa kokonaan, edestä ja takaa.
  1. Ilmoita tuotteen tilausnumero.
  1. Kuvien vastaanottamisen jälkeen käsittelemme reklamaatiosi mahdollisimman pian ja otamme sinuun yhteyttä ja annamme lisäohjeet.

Palautusosoitteemme on:

Jännekatu 2
20760 Piispanristi

(Huom.: paketteja ei voi tuoda henkilökohtaisesti tähän osoitteeseen)

Henkilötiedot

Ostosten tekeminen edellyttää vähintään seuraavien tietojen luovuttamisen:

  • Nimi
  • Osoite
  • Sähköpostiosoite
  • Matkapuhelinnumero

Yllä mainitut tiedot säilytetään yhdessä asiakkaan ostamien tuotteiden tietojen kanssa seitsemän vuotta sen tilivuoden päättymisestä, johon tiedot liittyvät. Tämän jälkeen tiedot poistetaan.

Tietoja ei luovuteta tai myydä kolmansille osapuolille paitsi yhtiön uudelleenjärjestäytymisen tai koko tai osittaisen myynnin yhteydessä. Kyseisessä tilanteessa tapahtuva luovutus on nykyisen tietosuojalain mukainen.